Accidental Poet

Hand in Hand



 

A girl and boy

Mutual attraction

That magnet pull

Two heart’s natural reaction

 

Eyes that send a message

Loud and clear

Translated in the heart

Smiles replicated sincere

 

Introductions now made

Together they stand

The gravity of love

Hand in hand  

 

Copyright © Accidental Poet 2021

Comments8

  • Teddy.15

    My favourite band and my favourite subject love, A P I love this. πŸ’“ 3 beautiful stanza's dear friend. Thank you.

    • Accidental Poet

      Thanks Teddy. Had the idea floating around in my head for a month or so, and finally put words to it. Glad you liked the poem and the song. πŸ˜‰

    • Marie

      A very warmly penned poem on the attraction of love and how it brings two people together in a magnetic grip. Lovely work dear A.P. and the poem complemented by a wonderful song - excellent choice! So enjoyed reading! Thank you for sharing, dear poet...

      • Accidental Poet

        Thanks Marie, I'm always fascinated by how the attraction of love works. Glad you enjoyed it and the song. 😊

      • orchidee

        Good write AP.
        You won't wanna hold my hand. I been muck-spreading! lol.

        • Accidental Poet

          With KP I'm guessing. 😜 Thanks Orchi.

          • orchidee

            Yep, helping her (muck) spread her make-up on. She lost the trowel, so had to use hands instead!

          • 1 more comment

          • yellowrose

            Lovely write , AP πŸ™‚ eyes are the window to the soul ..

            • Accidental Poet

              ...where the muse does their best work. Thank you rose. 🌹

            • Doggerel Dave

              Love? (Those young lads did mature eventually) – Four randy youths at a time of peak testosterone; the words of that number could well have been β€œI wanna hold your gland….”

            • Goldfinch60

              Very good loving words AP.

              Andy

              • Accidental Poet

                Thanks Andy. Always appreciate your compliments. πŸ˜‰

              • Robert Haigh

                Love is a powerful thing. It is wonderful when it works out, but can be crushing when rejection occurs. The power of love keeps us going though, and we are usually ready to try once more, eventually. Long live love!

                • Accidental Poet

                  I couldn't agree more Robert. My muse would like to believe that love makes the world go round. πŸ˜‰

                • 🐀s.zaynab.kamoonpuri🌷😸

                  Wow awesome! The gravity of love, how kt pulls and makes us fall!! Kudos for a bright fab poem surmising on love yay! Kudos!

                  Plz do read and comment my newest poem too.

                  • Accidental Poet

                    Thank you for reading and kind compliments. πŸ˜‰



                  To be able to comment and rate this poem, you must be registered. Register here or if you are already registered, login here.